About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Tuesday, October 28, 2008

Moga Allah permudahkan segala urusan kami sekeluarga...

Malam ini hampir jam 9mlm...hubby and ammar dah lama tido..letih seharian kami melilau kt kangar tadi...pi tabung haji..makan mee mamak then pi beli ikan guppy...balik umah dekat jam 5 petang!! ada urusan tak habis lagi...cadangnya nak pi tukar alamat kt dalam I.C,tapi org kt JPN kata kena bwak bil elektrik@surat perjanjian beli umah...so,kami balik dulu then bila dah isi borang baru kami nak pi semula ke Jabatan Pendaftaran Negara..JPN...
Aaaa..cakap pasal JPN tadi ada satu lagi cerita pasal Jabatan Pelajaran Negeri Perlis... JPN gak..hubby kata dia mungkin akan ditukarkan ke JPN...mula bila xpasti lagi sebab surat hitam putih tak sampai lagi..mungkin dalam minggu depan..
Tengok gaya hubby mcm nak pergi..demi masa depan anak2 dia kata..mudah sikit nak pi hantar anak ke sekolah...tusyen..amik balik sekolah..betul jugak...
Xpelah..semoga dengan perkhabaran ini segala urusan keluarga kami kan berjalan lancar..rezeki bertambah...dan dipermudahkan segala-galanya!! amin.

No comments: