About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Tuesday, May 18, 2010

Happy 6th anniversary 2010

Alhamdulilah...syukur ke hadrat illahi..semalam 17Mei merupakan hari ulangtahun persandingan kami di Perlis...aa..yang ke 6 tahun!! hehe...so teringat la nak upload gambar masa persandingan tu..gambar kat atas tue kat umah Tok Balqis mak angkat aku..kami rombongan dari Johor bersanggar di rumah dia..masih segar dalam ingatan waktu tu..baik sungguh tok Balqis tu..siapkan semua tempat tido...makan..emm terima kasih Makcik!! Majlis kawin tue 17 Mei 2004..hari keputeraan Raja Perlis..
lain bebeno muka aku masa kena solek tu..aa kalau masuk program MAKEOVER ni mesti cun gilerrr...huhuhuhu..gerenti kalah semua artis2...masa ni yang make up kan aku tu Hamka..nama lelaki..tapi kalau tgk dia...mak aii..kalah kulit pompuan nie...halus...licin...muka dia toksah cakap laaa...gebuuu...heheheeh..masa make up nie lamanyerrr Ya Allah!! 2jam..kejap dia tenyeh ais kat muka aku..bedak compact punyer le tebal!! hahaha...tapi hasilnyer memang memuaskan!!
Yang kelakarnya..masa bersanding nie aku xpakai spec..contact lens pulak aku xpakai...hehehehe..so faham2 jela..memang xkenal la sape kat depan aku..aku sengih je kat semua orang...huhuhu
Haaaa...yang nie pulak gambar kami selepas 6 tahun bergelar suami isteri..nampak happy kan??alhamdulilah..dalam masa 6tahun nie kami da boleh beli rumah sendiri walaupun sebenarnya masih berhutang dengan bank!!hehehe..kami telah dikurniakan 2 orang cahayamata lelaki yang SEGAK2!!heheh...dan hadiah yang paling bermakna sempena ulangtahun perkahwinan kami pada tahun nie adalah kehadiran adik ALIFF ISKANDAR... yang dilahirkan pada 3 April 2010

No comments: