About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Friday, August 6, 2010

Wabak konjungtivitis

Hari ini aku dapat cuti lagi...3 hari cuti sampai sabtu..hehehe sabtu ni sebenarnya sekolah ganti utk raya posa... Sebenarnya sakit mata nie da circulate satu umah kami...aku yg last kena...huhuhu ingatkan kuat lagi antibodi...rupanyerr tidak dapat jugak sakit mata tue...laki aku cuti dari hari isnin lagi...ni pi lagi klinik kesihatan kangar...nak p sambung mc lagi...sabtu pun dia skolah...rasanya cuti sampai sabtu la tue...ubat sakit mata da bertimbun2 dah kat umah nie...
Ada orang bagi petua bubuh susu ibu dalam mata...masa aliff sakit tue hari jumaat...pi klinik wan balkis bagi ubat...tapi ibu xbuh pun dalam mata...tapi ibu boh susu ibu jer...alhamdulilah...esoknyer lega si aliff tue...tapi bila boh kat mata ayah xnak menjadi la pulak...entahlaaa
so disebabkan wabak nie...semalam kami cuti...ammar pun xnak pi skolah...cadangnyer nak pi sungai petani shopping baju raya...huhuhu...tapi hubby aku kata kalau dapat mc mesti berehat dok kat umah...(dia baca pekeliling) huhuhu...tapi semalam kami da sakan shopping..tapi kat Perlis je laaa...cakap pasal shopping raya tahun nie...habih la jugak rm300 lebih..tapi puas hati...semua dapat baju raya...

No comments: