About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Thursday, December 30, 2010

seminar pemantapan guru MRSM beseri 2011

wahhh...hari ini adala hri yang sangat memenatkan...
bayangkanlah dari jam 7.30pagi kuar umah... sampai kul 6 ptg baru sampai umah
aku ada seminar pemantapan guru kat Brasmana Hotel...kiranya macam orientasi utk semua guru2 yang sudah lama bercuti...yg da agak berkarat je brain nie...tapi yg pastinya lepas semua modul2 yang telah dibentang...aku terasa
SANGAT TEPUUU...
banyak sgt input...huhuhu yg utamanya pengetua asik cakap pasal satu.. benda nie...kak dah kata lama dah cuma baru je aku dgr ...MRSM The Way Foward...dan semestinya pasal tingkatkan KECEMERLANGAN..guru dan juga pelajar2 dan juga semua program2 yang membezakan antara MRSM dengan sekolah2 lain...
pengetua juga ingatkan semula pasal semua program pengayaan MRSM...
KAT 1,KIKS,SEM,SRSn SSRS
macam nak menjerit jerrr...uwaaaaa...letih...ni baru bleh nak tgk laptop...balik tadi berpinar2 je mata...tapi sempat buat sotong celup tepung bagi kat ammar...kesian anak ibu..seharian ibu tinggal ke seminar...

No comments: