About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Sunday, December 5, 2010

Stroller baru

Aliff menangiss sgt2 t dlm stroler dia tue...xtau kenapa..mungkin pamper dia da basah sangat..tgkla aksi nak memujik dia bagi diam...bagi kunci keta
Harini kami sekeluarga bersama baby nizam ke pasific alor star...saje jalan2 holiday cuti sekolah..bwk ammar n baby makan Mc D dan juga Kenny Rogers..

Sebenarnya kami (aku n hubby je) ada 2 tujuan..

  1. nakbeli stroller baru kat aliff
  2. nak beli beskal yg letak dalam umah tue..nak excersise..

Stroller tue harga rm100..ibu hadiah kat aliff...brand VIVA..huhuhu...mcm kereta pulak

3 comments:

mamaacha said...

ko mendera dia yer Rai

CMizalPCCfu said...

Dia nak Honda tu...tak nak Viva...jenuhla ibu pujuk...ayah pi sembahyang..gilir2..penat memanjat nak ke surau Pasific tu..

Huraizah said...

adoiii aii anak aku ni org xbuat pun nangis macam org buat2 sangat..yg nangis tue pasal pamper penuh sgt2..

Tula pasal abg..lambat sgt ayah nak beli keta honda nie..