About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Sunday, January 16, 2011

Amizal is the Good Mr. Mama..

salam hari Ahad yang sangat ceria..
Emm...jam kul 2 petang..baru lepas tusyen dengan bebudak form 4 kat umah..
aliff n hubbyku tdo ammar main games... Teringat nak post something...seperti tajuk kat atas tue..:)
AMIZAL ABD RAZAK
Huhuhu...itula hubbyku.keletihan tdo sebab menjaga aliff...masa aku tusyen tadi..11.30-1.00ptg
bab2 menjaga anak nie hubbku da biasa buat dah...dari dulu masa ammar kecil lagi...kalau aku p kursus hubbyla yg jaga...dan seminggu yg lepas masa aku k KL...hubby jugakla yg menjaga aliff...mencabar jugak la sebab aliff nie menyusu badan...
ni nak story sikit pasal aliff n hubby masa aku p KL baru nie..
malam 1st aku tinggalkan depa nie..aliff menangis je dari kul 8mlm sampai tertido jam 10.30mlm...then hubby kata bangun pulak 12.30...xtido dah! kul 3.30pagi baru tdo...6.30 da bangun...emm ada juga hubby msg kat aku
"letih dah..menangis je dari tadi...xtau nak buat apa"
"bleh gila macam nie"
huhuhu...kesian kat hubby...
tapi day selepas tue aliff makin get use...tdo pun macam biasa
cumanya malam yg aku odway balik plis je aliff menangis...
apapun TAHNIAH la aku nak ucapkan utk hubbyku...sebab menjadi mr.mama yang sangat bagus...hehehe...sempat basuh baju...masak moi utk aliff...lipat baju...:)

No comments: