About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Friday, January 21, 2011

Asam pedas ikan pari

salam hari Jumaat
Kejap je da seminggu perskolahan...rasa penat balik dari KL minggu lepas xhilang
lagi...huhuuh..hari ininak cerita pasal ASAM PEDAS IKAN PARI..
mcm biasala kalau hari persekolahan nie jarang aku memasak...beli je kat cafe sekolah...senang dan jimat...kalau da beli tu mesti xde resepi l ka...hehehe
ASAM PEDAS kat atas tu masa aku beli xde bendi...kak na kata mahal harganya..so masa nak bli tu teringat ada bendi kat dlm freezer...so bleh rampai dgn asam pedas nie...JIMAT lagi...
lagipun AMMAR SANGAT SUKA MAKAN ASAM PEDAS lagi2 kalau ada rampai dengan BENDI
lepas ni cadangnya nak tanam je bendi kat belakang rumah...tgu umah kami siap la kot...huhuhu perancangan je laaa...bleh JIMAT nanti xyah beli..
menu lunch kami harini...
ASAM PEDAS IKAN PARI+SOTONG BERKARI+IKAN GORENG

No comments: