About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Saturday, February 19, 2011

Apa tujuan aku buat blog??

salam malam Ahad
Hari ini rajin jugak aku blog walking...sempatla aku jadi follower mana2 blog yg aku rasa berkenan...sama profesion...GURU..atau bila aku baca entry mereka aku tertarik...dulu masa aku buat blog nie tahun 2006...xde lak NUFFNANG nie..sekarang nie...bleh buat duit rupanya...hehehehe
Kebanyakkan blog2 y aku lawati tue..mesti ada sponsor dari NUFFNANG...minta klik2...nak bayar bil broaband...duit tabug sekolah...duit tabung anak2..dan semestinya dapat duit la tuan puny blog tue bila aku klik2 depa punya NUFFNANG...so aku pun tolong la klik2 sama...hehehe...syok juga dapat tolong kawan2 yang sebenarnya aku xkenal...
Dan dalam masa yg sama....aku teringin juga nak buat akaun NUFFNANG tue...:)...tu yg cuba jadi follower sebanyak mungkin...TAPI...niat tu terbantut jerrr...aku terfikir...mampu ker aku nak BW hari2...tulis entry yang menarik2...emmm...
"KAMU X MAMPU CIKGU RAI..."
So...bila kata hati da xmampu...berbalik la tujuan asal aku berblog nie (teringat masa aku ada kursus guru kat MRSM Gerik...cikgu Fendi tu ajar nak buat blog..lama da tahun 2006)...MENULIS DIARI KEHIDUPAN aku...tuls la entry 3-4 perenggan pendek2...klau mampu...ada masa tulis la panjang berjela macam malam nie..hehehehe

1 comment:

rizwan's sweetheart said...

yeayyy... kita sama2 cikgu!!!

salam kenal.. sudi tak xchnge link ngan fda? fda sdg nak buat bloglist utk kumpulkn cikgu2 kat blog fda... jom singgah blog fda jap