About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Tuesday, March 1, 2011

Balik Johor


Kat Kuarters guru MRSM Trolak..dinner
zai yg masak..
Kuarters ni besar gilerrr...boleh main bola!!
Salam pagi Ahad yg ceria...
walaupun sekarang ni musim timuq..panas sangat2 kt Perlis nie...tapi pagi nie ceria jerr..alhamdulilah..macam hujan je seminggu yg lepas...pokok2 kami pun nampak segar jer
Malam tadi jam 11.30 kami baru sampai dari Johor...bertolak dari johor macam biasa jam 9.45pagi...sepatutnya jam 9malam da sampai Perlis tapi disebabkan menyinggah ke Tesco Sungai ...lewat la sampainya...
Minggu yg lepas ni kami balik Johor...emergency..MAK AKU SAKIT..selasa kul 11 pagi tu bertolak dah...ke MRSM TROLAK...bermalam disitu...umah kawan kami...Zai & Udin. Pagi2 Rabu kami bertolak ke Johor...sampai tengahari...alhamdulilah
Di johor...mak sakit da lama...3 minggu dah...DEMAM TAK KEBAH..dari masa banjir awal tahun aritu...Jumaat pagi aku bw mak ke KLINIK MAHKOTA..kat Segamat..Doktor kata mak kena DEMAM VIRUS...teruk sangat dah...serangan virus yg banyak dalam badan...antibodi mak da xlarat nak defence badan...KESIAN mak...so doc bagi 2 injection...antibiotik dan juga ubat demam....selesai semua...AKU DAN HUBBY PUN MINTAK MC untuk hari Jumaat sebab kami dapat cuti 2 hari jer (Rabu dan Khamis)
Kat KFC Segamat..masa p jumpa doktor
Lepas sejam mak dapat injection tue...mak nampak da ok...muka pun da berseri semula..LEGA la kami sebab pagi sabtu tu kami nak bertolak balik ke Perlis...semoga mak cepat sembuh.
Tesco Sungai Petani
nak cari buku adik aliff

3 comments:

zahniza said...

Kita ni rasanya bertembung kat highway nhtah2..aku pun balik utara sebab ada kenduri arwah bapa mentua 40 ari...pagi ni baru sampai ...letih gila...sebab minggu lepas sminggu kat padang bawak bebudak ke kejohanan kriket MSSN Melaka..nasib dapat johan..so berbaloi...aku pun dah lama tak balik kg...bukan ada sesapa..kdg2 singgah umah cik rauf depan umah ko ke umah fuad...gi umah sedara2 je...fuad buat apa skang ek?

aeinmaen said...

bestnyer leh balik kg jeles aku huhuhuhu

mamaacha said...

rai..mak ko tu rindu kat ko.....