About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Saturday, February 19, 2011

gigi sy senget..:(

gambar yg ini nampak jelas gigi adik aliff yg senget tue..
semalam..dapat snap picture gigi adik aliff.. nampak x gig dia yg senget tue? kesian aliff... adik aliff nie baru ada 4 batang gigi...da 10 bulan ada org kata lambat gigi dia ak tumbuh... xpelaa...asalkan adik aliff sihat ek..tambahan pula adik aliff nie xpandai sangat nak gigit2 org...nenen ibu pun selamat...mujurlaaa...alhamdulilah

3 comments:

Cikgu Nurin said...

tak pe...gigi dia akan ok bila dia semakin besar...jangan bagi makan coklat n minum susu dengan boltol dalam mulut masa tidur...

he he he...

eh..tq datang umah akak, datang lagi selalu ye...

follow da...

azzey said...

Org kata lambat tumbuh gig...tp cpt becakap..:)

aeinmaen said...

tak pe rai...anak aku yg kecik dulu masa baru2 tumbuh gg mmg tak teratur senget2 jarang la tu bila semua gg dah tumbuh ok cantik je kedudukannya...cuma jgn bg aliff gigit2 benda2 keras la...tak elok untuk pertumbuhan gg dia..gusi lembut lagi kan...