About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Saturday, March 26, 2011

Kamu baca doa makan ker tidakkkk???





Hehehehe....kena gelak dulu sebab nak tulis entry pasal baby aliff yg semakin lincah...dan lasak!!
anak ibu nie sangatla aktif...susu xmau sangat...ikut dan dia je nak minum banyak mana...kadang2 3 oz pun xhabih...kurus je badan tue...tapi kalau dapat nenen ibu xmau lepas!!

Ni pasal DOA MAKAN...pagi tadi masa nak breakfast...roti canai...mcm biasa ayah memangku aliff...then ibu katala kat abg ammar...baca doa makan..."abg ammar baca doa makan"...yang nak tergelaknya adik aliff yang angkat tangan (TADAH)...mcm nak baca doa tue...huhuhuhu...terharu sgt...((maksudnya adik aliff faham arahan ibu) lepas tu kami menyakat la dia..."baca doa...baca doa....'...adik alif akan automatik tadah tangan dia...huhuhuhu..mungkin sebab kamu suka makan nasi kot...tu yg cepat je dapat baca doa..

** nanti ibu nak rakam aksi adik aliff tue...hehehehe

No comments: