About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Wednesday, May 18, 2011

Selamat Hari Guru




16 Mei adalah tarikh yg aku rasa semua org tau... Hari Guru... Dan biasanya kt sekolah2 mesti ada sambutan meraikannya... Nyanyi lagu KAMI GURU MALAYSIA... Tukar2 hadiah .. Dapat hadiah Tapi yg sedihnya... Mcm biasa dari tahun 2007 aku berkhidmat kt MRSM Beseri ni... Pd tarikh tu senyap sunyi je... Xde nyanyian lagu... Why???? Sebabnya bebudak tgh peksa!! Emmm.. " Sambutan hari guru kita buat semester depan la rai" kak laila habaq kt aku isnin haritu... Huhuhu... " laaa da basila kak ..." aku kata ... Sambil tersenyum kelat....


Lain pulak ceritanya dgn abg ammar.... Daei hari sabtu sibuk nk beli hadiah kt cikgu2 dia kt Pasti. ... "kita nk beli apa ek utk cikgu ayah?? " " buah kot... Lps tu balut" " cikgu x narah ke bg buah?" " laaa.... Lg cikgu seronok..." aku kata So mlm isnin tu membalut buah la kerja kami... 7 biji semuanya... Lpas tu sempat ayah n ammar buat kad bg kt cikgu... " SELAMAT HARI GURU ibu... " * berjaya juga aku menerapkan nilai menghargai jasa guru kt dlm hati ammar... Moga sampai besar nnti dia akan sentiasa mengingati hari guru...

No comments: