About Me

My photo
I'm “Biol”“logy” teacher at MRSM Beseri...hehehehe!..i quite garang masa ngajar..but I’m good teacher. ..tanya my students!! 17 Jun 2016 anniversary jadi cikgu ..heppy 14 years for being a good teacher! Not talk too much but..ada ramai kawan2!..I'm a “mithali” isteri to AMIZAL insyaAllah.. and a loving+caring mother to AMMAR BADLISYAH ,amp; ALIFF ISKANDAR..& ALEESYA HANA...so far, i'm just living my life with a big smile.  ! i have a lovin' husband , 2 sons & sorang anak dara comel who loves me just as much… Stay kat Kangar Perlis..walaupun I’m JOHORIAN …hubby da beli rumah for our fmly…heppi sangat.. Alhamdulilah .Thanks Abg.

Saturday, July 2, 2011

Aliff@15 bulan



- Posted using BlogPress from my iPhone

Adik alifff....:)
Ini gmbr kamu kt klinik menon... Tgu nk jumpa doc sebab masalah mata kamu dan juga masalah kesihatan abg ammar...( sakit kepala+ panas mata+ hidung berdarah lagi)

Kamu ms ni br je pandai berjalan dgn betul... Kira kalau berjalan tu dah xmau pegang2 tgn ibu... Lmbat juga br boleh berjalan kamu nie... Teringat mula2 kamu mula nk berjalan, waktu tu kt umah nenek johor... Ms cuti bulan 6 ritu... Tapi sekarang kiranya da pas da jalan...

Kamu sekarang pun sudah mudah diuruskan... Xmenangis2 sgt pun...tido pun lama sgt... 2-3 jam! Huhu... Dulu 15-20 minit jer... Alhamdulilah...ibu pun da semakin relax...:)

Sekarang nie, asik berjalan pusing2 dln rumah tue... Mulut kamu tu xusah cakap laa... Bising sgt.. Huhuhu...

Tapi yg x bestnya, kamu pandai lawan abg ammar... Pukul muka ibu kalau ibu x bagi main air... Waaaa... Sakit tau bila kena tepuk muka ni dgn tgn comel kamu tue...Tapi bila ibu kata, jgn... Kesian ibu... Aaa kamu pun buat muka sedih... Aaa, lagi satu... Kamu ni x boleh kena marah... Mesti buat muka... Lpad tue nangis... Huhuhu alif... Alif...

Moga menjadi anak yg solehhh...

No comments: